Jesteśmy polską Firmą od ponad 25 lat działającą na rynku sprzedaży sprzętu elektronicznego i sprzętu gospodarstwa domowego. W ramach naszej organizacji działa ogólnopolska Sieć Sklepów RTV Euro AGD, największy sklep internetowy w Polsce - www.euro.com.pl i Contact Center. Naszą sprzedaż wspiera ogólnopolska Sieć Transportu, Magazyn Centralny i lokalne Centra Logistyczne w całym kraju.
Obecnie do naszego Biura Contact Center w Lublinie poszukujemy:
Konsultantów Contact Center
którzy wzmocnią nasz zespół i wspomogą nas w Obsłudze Klienta, poprzez sprzedaż produktów i usług oferowanych przez sklep internetowy.
To co dla nas ważne, to komunikatywność i łatwość nawiązywania kontaktów, energia i inicjatywa w działaniu, zaangażowanie i wysoka motywacja do pracy.
Twoje zadania:
-
sprzedaż produktów i usług oferowanych przez sklep internetowy – połączenia przychodzące,
-
obsługa procesów sprzedażowych, informacyjnych i reklamacyjnych,
-
realizacja indywidualnych planów sprzedażowych,
-
dbanie o wysoki poziom jakości Obsługi Klienta – zgodnie z wyznaczonymi standardami,
-
doradztwo przy wyborze produktów i usług,
-
obsługa innych kanałów komunikacji – Chat & Email,
-
dodatkowe zadania zlecone przez Przełożonego.
Oczekujemy:
- motywacji, zaangażowania i energii w działaniu – potrzebujemy osób, które są aktywne, chcą działać z energią i entuzjazmem oraz potrafią zarażać nimi innych. Chcą rozwijać z uśmiechem na ustach siebie i biznes, w którym pracują,
- znajomości podstawowych narzędzi – dobrze jeśli swobodnie pracujesz z pakietem MS Office,
- znajomości języka rosyjskiego (jako dodatkowy atut) – dobrze jeżeli znasz język rosyjski w stopniu średniozaawansowanym.
- miło nam będzie jeśli już posiadasz doświadczenie w telefonicznej lub bezpośredniej Obsłudze Klienta.
Oferujemy:
-
wynagrodzenie podstawowe oraz możliwość wypracowania atrakcyjnej premii wynikowo-jakościowej,
-
pracę w dynamicznie rozwijającej się firmie będącej liderem w swojej branży,
-
pakiet szkoleniowy, który zapewni Ci 100% przygotowanie do wykonywanych obowiązków,
-
pakiet socjalny (karta MultiSport, opieka medyczna, ubezpieczenie na życie),
-
stabilne zatrudnienie na umowę o pracę,
-
ścieżkę rozwoju zawodowego w strukturach Contact Center.
Dużą część życia spędzasz w pracy, spędź je w dobrym towarzystwie!
Nie zwlekaj aplikuj już dziś !! : [email protected]
W CV proszę o zamieszczenie klauzuli: Wyrażam zgodę na przetwarzanie swoich danych osobowych dla potrzeb obecnego jak i przyszłych procesów rekrutacji, prowadzonych przez EURO-net Sp. z o.o. zgodnie z postanowieniami ustawy z 29 sierpnia 1997r. o ochronie danych osobowych (t.j. Dz. U. z 2002 r., nr. 101, poz. 926 ze zm.). Podanie danych jest dobrowolne, w każdej chwili przysługuje Ci prawo do wglądu do danych, ich poprawiania lub usunięcia. Żądanie usunięcia danych oznacza rezygnację z dalszego udziału w procesach rekrutacji i spowoduje niezwłoczne usunięcie Twoich danych.