Opis zadań
Osoba na stanowisku Recepcjonisty będzie odpowiedzialna za obsługę gości hotelowych oraz dbanie o ich komfort. Do codziennych obowiązków będzie należało meldowanie i wymeldowywanie gości, wystawianie faktur, przyjmowanie płatności, udzielanie informacji gościom, dokonywanie rezerwacji (zarówno osobistych, jak i telefonicznych oraz mailowych) i reagowanie na bieżące potrzeby gości.
Wymagania
- znajomość języka angielskiego w stopniu komunikatywnym, znajomość innych języków będzie atutem
-
dobra znajomość obsługi komputera m.in. znajomość obsługi MS Office
-
umiejętność stworzenia przyjaznej atmosfery, życzliwość i uprzejmość
-
łatwość w nawiązywaniu kontaktów, budowaniu relacji
-
dyspozycyjność – praca zmianowa na pełen etat
-
samodzielność i dobra organizacja czasu pracy
-
odpowiedzialny i sumienny, o wysokiej kulturze osobistej
- mile widziane doświadczenie w pracy na podobnym stanowisku
Warunki zatrudnienia
-
stałe zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę
-
praca „od zaraz” na pełen etat
-
komfortowe warunki pracy
-
pakiet szkoleń wprowadzających
-
pracę w systemie zmianowym – pozwalającą na pogodzenie z innymi obowiązkami,system równoważny
Zapraszamy do aplikowania
Dokumenty aplikacyjne - CV, należy przesłać na adres: [email protected].
Prosimy o dodanie klauzuli: "Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych dla potrzeb niezbędnych do realizacji procesu rekrutacji (zgodnie z Ustawą z dnia 29.08.1997 roku o Ochronie Danych Osobowych;(tekst jednolity: Dz. U. 2016 r.poz. 922)."