Jesteśmy firmą świadczącą profesjonale usługi tłumaczeniowe w sektorze B2B. Aktualnie do naszego zespołu poszukujemy osoby na stanowisko:
Asystent/ka działu handlowego z biegłą znajomością języka angielskiego i/lub niemieckiego
Zadania:
Kompleksowa obsługa Klienta zgodna z polityką firmy: obsługa zapytań telefonicznych/mailowych, przygotowywanie ofert, doradztwo, wprowadzanie zleceń do systemu, realizowanie zamówień, monitorowanie płatności.
Analiza potrzeb klientów i doradztwo w zakresie doboru najlepszych rozwiązań.
Budowanie pozytywnego wizerunku firmy.
Wymagania:
Wysoka kultura osobista oraz entuzjazm i chęć do pracy.
Bardzo dobra znajomość języka angielskiego (warunek konieczny).
Bardzo dobra organizacja pracy własnej, samodzielność w działaniu oraz umiejętność realizowania zadań ukierunkowanych na wyniki.
Dobra znajomości obsługi komputera i MS Office.
Doświadczenie w obszarze obsługi klienta/handlu będzie dodatkowym atutem; mile widziane również osoby z orzeczeniem o niepełnosprawności.
Oferujemy:
Stabilne zatrudnienie w oparciu o umowę o pracę.
Przeszkolenie w zakresie niezbędnym do pracy na danym stanowisku.
Pracę w serdecznym i ambitnym zespole.
Prosimy o przesłanie CV na adres [email protected]
Uprzejmie informujemy, że skontaktujemy się z wybranymi kandydatami.
W treści CV prosimy o dopisanie następującej klauzuli z wyrażeniem zgody na przetwarzanie danych osobowych niezbędnych przy procesie rekrutacji, np.:
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu prowadzenia rekrutacji na aplikowane przeze mnie stanowisko.
Wyrażam zgodę na przetwarzanie moich danych osobowych w celu prowadzenia przyszłych rekrutacji.”