Koordynator/analityk do contact center poszukiwany!
Firma z wieloletnim stażem i stabilną pozycją na rynku zatrudni kandydata na stanowisko Koordynator Telemarketingu.
Praca polega na koordynowaniu działań zespołu w celu zapewnienia ciągłości pracy.
Do obowiązków należy m.in.
- wgrywanie kampanii
- analiza grafików pracowniczych,
- analiza statystyk
- bieżące raportowanie działań
- bieżąca współpraca z innymi działami firmy
Wymagania:
- wykształcenie minimum średnie,
- bardzo dobra organizacja pracy własnej ,
- umiejętność obsługi pakietu MS Office, w szczególności dobra znajomość Exel,
- sumienność,
- doświadczenie w zarządzaniu zespołem i/lub doświadczenie w branży call center będzie dodatkowym atutem
Oferujemy:
- praca w ciekawym zespole
- szkolenia podnoszące twoje kompetencje
- możliwość zdobycia cennego doświadczenia
- możliwość rozwoju i realizacji własnych pomysłów
Cv proszę kierować na adres mailowy [email protected] w tytule podając „koordynator”.